منو

منو اصلی

10
جمعه, می

خرید دو فروند پهپاد آتش نشان با ارتفاع ۲۵ و ۵۰ متر در دستور کار شهرداری

با پیشنهاد شهردار و تصویب شورای شهر

خرید دو فروند پهپاد آتش نشان  با ارتفاع ۲۵ و ۵۰ متر در دستور کار شهرداری تنکابن قرار گرفت.
 
⭕️لاریجانی شهردار تنکابن طی چند جلسه مذاکره با شرکت دانش بنیان تحت پوشش سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و بررسی  پهباد طراحی شده برای  اطفای حریق و بررسی کارشناسان سازمان آتش نشانی نهایتا پیشنهاد خرید یک فروند پهپاد ۲۵ متر ارتفاع و یک فروند پهپاد ۵۰ متر ارتفاع را به شورای اسلامی شهر تقدیم نمود که مورد تصویب قرار گرفت .
 
⭕️لازم با ذکر است عرض کم معابر شهری، وجود کابل هوایی و برخی موانع دیگر عملا استفاده از خودروهای بلند مرتبه آتش نشانی را در بیش از ۸۵ درصد از معابر و محلات شهر تنکابن را غیر ممکن می سازد  لذا استفاده از پهپاد آتش نشان که قدرت مانور بیشتری دارد و با هر منبع تغدیه آب سیار می توان آن را پشتیبانی کرد یکی از مزیت های این روش خواهد بود .
 
⭕️ شهردار تنکابن دستور اقدام برای عقد قرارداد و انجام خرید را به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تنکابن صادر و بزودی هیاتی از شهرداری و سازمان آتش نشانی جهت بازدید مجدد و عقد قرارداد  ساخت و خرید به سازمان هوایی صنایع دفاع اعزام خواهند شد .
 
⭕️لازم به ذکر است با توجه به اینکه این پهپاد ها سفارشی ساخته می‌شوند لذا به محض انعقاد قرارداد ۶ تا ۹ ماه ساخت ، نحویل آموزش و تست آن به طول خواهد انجامید.