منو

منو اصلی

29
جمعه, مارس

مراکز خرید تنکابن

مراکز خرید تنکابن

معرفی مراکز خرید

بازارهای تنکابن مخصوصا بازارهای سنتی و محلی مانند بازارهای دیگر شهرهای شمالی کشور جزو جاذبه‌های دیدنی این شهر هستند و در سفر به این شهر بازدید از آن‌ها را حتما در برنامه سفر خود قرار دهید.

 بازار روز تنکابن

بازار روز تنکابن یکی از بازارهای محلی تنکابن است که ماهی، میوه‌جات، سبزیجات محلی و مواد غذایی محلی مانند زیتون و ترشیجات که بوی معطرشان شما را به سمت خود می‌کشاند، به صورت کاملا تازه پیدا می‌شود. توصیه می‌کنیم حتی اگر قصد خرید ندارید، باز هم سری به این بازار بزنید؛ زیرا گردش در آن و تماشای فضای سنتی آن می‌تواند تجربه جالبی باشد. پرواز مرغان دریایی در فضای پشت بازار از دیگر جذابیت‌های آن است. یکی از مزایای این بازار پارکینگ اختصاصی آن است.

نشانی: خیابان فردوسی شرقی

 

بازار ماهی‌فروشان

بازار ماهی‌فروشان یکی دیگر از بازارهای معروف تنکابن است که در آن انواع ماهی های دریای خزر به صورت کاملا تازه یافت می‌شود. این بازار معمولا در فصل صید ماهی بسیار شلوغ است. این بازار در پل جانباز تنکابن واقع شده است.

 

پاساژ ماهان
تنکابن هم مانند اکثر شهرهای ایران دارای مراکز خرید بزرگ و شیکی است که یکی از آن‌‌ها پاساژ ماهان است. این پاساژ که در ۵ طبقه تاسیس شده، بزرگ‌ترین مرکز خرید تنکابن است و در آن طیف گسترده‌ای از اجناس مختلف اعم از انواع پوشاک، کامپیوتر و لوازم جانبی آن، تلفن همراه، لوازم ورزشی و غیره عرضه می‌شود.

نشانی: خیابان امام رضا