منو

منو اصلی

18
چهارشنبه, می
0 مطالب جدید

سامانه تکریم ارباب رجوع

سامانه تکریم ارباب رجوع

سامانه تکریم ارباب رجوع

 

این سامانه از طریق ابزار های ارتباطی یکپارچه و متعدد خود درخواست ها و نیاز های مطرح شده توسط ارباب رجوع را در قالب سرویس هایی همچون نظرسنجی، شکایت، پرسش و پاسخ و.. دریافت نموده و سپس به کارشناسان مربوطه ارجاع می دهد تا با ایجاد وظیقه و تقسیم کار، به آنها رسیدگی شود.

در طول این روند و از طریق سامانه میز خدمت ستیران شهروند می تواند در جریان مراحل اقدامات سازمان قرار بگیرد و همچنین سازمان با دریافت گزارشات و در اختیار داشتن درخت دانش تولید شده میتواند نسبت به تحلیل های آتی و ارتقا سطح کیفی سازمان اقدام نماید.

 برای ورود به سامانه تکریم ارباب رجوع لطفا اینجا کلیک کنید.